ΕπιχειρείνΚορινθία

Το «Taste of Loutraki» γίνεται το μεγαλύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ της Κορινθίας

Το Taste of Loutraki – The Corinthian Food Festival, το πρωτότυπο Κορινθιακό Γαστρονομικό Φεστιβάλ, ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία και σημεία αναφοράς, στο Isla Brown Corinthia Resort στους Αγ. Θεοδώρους, την Περαχώρα και το φεστιβάλ τραχανά, αλλά και το Λουτράκι, όπου στο Wyndham Loutraki Poseidon Resort οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι του τριημέρου δοκίμασαν οίνους από την Νεμέα και την Αρχαία Κόρινθο.  

Περισσότερες από 40 επιχειρήσεις εστίασης και ξενοδοχεία, εμπνεύστηκαν μενού με βάση τα τοπικά προϊόντα της Κορινθίας και τα προσέφεραν για αυτό το τριήμερο στο τοπικό κοινό και στους επισκέπτες, που είχαν ακόμη ένα λόγο να απολαύσουν την απόδρασή τους στον Δήμο Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων. Παράλληλα, εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι τουρισμού και γαστρονομίας και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων από Αθήνα, συμμετείχαν σε ταξίδι εξοικείωσης που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του οποίου, κορυφαίοι σεφ, Sommelier οίνου και νερού,  τοπικοί παραγωγοί και ένα εξειδικευμένο τοπικό δίκτυο τουρισμού εμπειριών, ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν την γαστρονομική ταυτότητα και τα προϊόντα της Κορινθιακής γης.

Οι δημοσιογράφοι και οι επαγγελματίες του τουρισμού, βίωσαν και κατέγραψαν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Η αρχή από το Isla Brown Corinthia Resort στους Αγ. Θεοδώρους, όπου για πρώτη φορά στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε τυφλή γευσιγνωσία νερού και Παρουσίαση των ιδιοτήτων του νερού Λουτρακίου, από τον μοναδικό Πιστοποιημένο Sommelier νερού, Γιάννη Κοροβέση.  Στους κήπους του πολυτελούς ξενοδοχείου, Chef εγνωσμένης αξίας: ο Κ. Σακκούλης από το εστιατόριο ΡΙΓΑΝΙ, ο Π. Διαμαντόπουλος από το εστιατόριο ΠΙΠΕΡΙ, ο Π. Συνοδινός από το εστιατόριο ΠΕΡΛΑ, ο Ε.  Νικολαράκος από το εστιατόριο του Isla Brown Corinthia, και ο Σ.  Καρβούνης από το εστιατόριο ΒΑΡΚΑΛΑΣ συμμετείχαν σε live cooking- παρασκευών παραδοσιακών και σύγχρονων συνταγών, με χρήση χαρακτηριστικών τοπικών προϊόντων της Κορινθιακής γης. Μια βραδιά που ολοκληρώθηκε με κοκτέιλ που δημιούργησε ο bartender, Nίκος Λάλος του Anassa The bar ειδικά για το γαστρονομικό φεστιβάλ.

Ξεναγήσεις και επισκέψεις

Στη διάρκεια του Φεστιβάλ, οι εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες, ξεναγήθηκαν στην γύρω περιοχή και είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε workshops γευσιγνωσίας  με θέμα το τοπικό ελαιόλαδο, τα λουκούμια Λουτρακίου και τα παραδοσιακά ζυμαρικά Λουτρακίου. Μεταξύ αυτών των εμπειριών ήταν η επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Μarkellos Olive, οι οποίες βρίσκονται στο Γαλατάκι και διαθέτει όλες της απαραίτητες πιστοποιήσεις που διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα τόσο των υπηρεσιών  όσο και των προϊόντων που παράγουν και συμμετείχαν σε Olive Oil tour & tasting μέσω Virtual παρουσίασης. Επίσης επισκέφθηκαν την φιλόξενη βιοτεχνία παραγωγής εκλεκτών λουκουμιών «ΤΑ ΓΕΡΑΝΕΙΑ» και παρακολούθησαν workshop παραγωγής του τοπικού γλυκού.

Δοκιμάζοντας οίνους Νεμέας

Μοναδική ήταν όμως και η εμπειρία που πρόσφερε το «Wine & Food Pairing» το οποίο διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Wyndham Loutraki Poseidon Resort. Εκεί, στο TRIAINA Ouzeri Restaurant, ο Chef Γιάννης Μπρατσολιάς και ο Sommelier Γεώργιος Κάπος επιμελήθηκαν μία εξαιρετική εκδήλωση, παρουσιάζοντας οίνους από την Νεμέα και την Αρχαία Κόρινθο, συνοδευόμενα από Κορινθιακές, σύγχρονες συνταγές, με χρήση τοπικών προϊόντων, η οποία εντυπωσίασε τους συμμετέχοντες με την ποιότητα και πρωτοτυπία του.

Στην Περαχώρα με τραχανά

Η ομάδα του Experience Perachora, συμμετέχοντας στο Taste of Loutraki, διοργάνωσε τη  γιορτή του τραχανά, στην Περαχώρα, όπου πραγματοποιήθηκε επίδειξη της παραδοσιακής διαδικασίας της κατασκευής τραχανά. Τα πιάτα  επιμεληθήκαν ο Head Chef Κωνσταντίνος Βασάλος,  ο Chef Δημήτρης Φαρμάκης και η Chef Στεφανία Βασιλείου. Επίσης η διατροφολόγος Σοφία Χόνδρου μίλησε για την διατροφική αξία του τραχανά και ο Παπαγιαννακόπουλος Πάνος, Agriculturist – Food Technology Master in Viticulture & Oenology, παρουσίασε γευσιγνωσία κρασιού από  το Papagiannakopoulos Winery. Στο τέλος της εκδήλωσης οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να γευτούν κεράσματα που περιείχαν  τραχανά «Βλάχα» και  παραδοσιακά ζυμαρικά Λουτρακίου. Παράλληλα υπήρχε έκθεση και γευσιγνωσία Κορινθιακών  προϊόντων από το Corinthian Taste.

Καμπάνιες μεγάλου εύρους

Το Taste of Loutraki υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με πολυεπίπεδες καμπάνιες προβολής σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν outdoor καμπάνιες μεγάλου εύρους στην Αττική, ραδιοφωνικές καμπάνιες προβολής σε κορυφαίους σταθμούς σε Αθήνα και Κορινθία, καταχωρήσεις και άρθρα σε ΜΜΕ, ενώ απέκτησε την δική του αναλυτική ιστοσελίδα στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.

Ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή που ήταν διαθέσιμη στο ευρύ κοινό όλες τις μέρες του φεστιβάλ, πρόβαλε στον χάρτη γεύσεων όλες τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, με το προσφερόμενο μενού και λεπτομέρειες για την τοποθεσία της κάθε επιχείρησης. Επίσης το Φεστιβάλ προβλήθηκε μέσω των καναλιών επικοινωνίας όλων των διοργανωτών, με αναρτήσεις στα δικά του και σε συνεργαζόμενα social media με πολλές χιλιάδες ακολούθων.

Επιπλέον της προβολής που προηγήθηκε της υλοποίησης, το φεστιβάλ έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλο αντίκτυπο καθώς οι εξειδικευμένοι, θεματικοί δημοσιογράφοι που συμμετείχαν σε αυτό ξεκίνησαν τις αναρτήσεις άρθρων περιγράφοντας την τριήμερη εμπειρία τους και οι περισσότεροι εξ αυτών υμνούν την τοπική Κορινθιακή γαστρονομία.

Το Taste of Loutraki – The Corinthian Food Festival είναι πλέον ετήσιος θεσμός, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες στην περιοχή και εντάσσοντας τις ημερομηνίες του «Γαστρονομικού Φεστιβάλ» στα προγράμματα τουριστικών πακέτων αλλά και μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο