Περιφέρεια

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ως εμπειρία γνήσιας Ελλάδας «πέρα από το προφανές»

Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βασικό μήνυμα «Peloponnese: Greece beyond the obvious», τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας την Πελοπόννησο ως τον ιδανικό προορισμό διακοπών για μια εμπειρία γνήσιας ελληνικής φιλοξενίας.

Η καμπάνια στοχεύει στο να αναδείξει και να προωθήσει τις μοναδικές εμπειρίες και τα αξιοθέατα της Πελοποννήσου μέσα από τα μάτια των πιο σημαντικών πρεσβευτών της, των κατοίκων της. Ετσι, προσκαλεί τους δυνητικούς επισκέπτες σε ένα γενναιόδωρο κέρασμα στα καταγάλανα νερά της, τη μακραίωνη ιστορία της, τα γραφικά χωριά της, τους πετρόχτιστους πύργους της και τις γεμάτες ζωή γειτονιές της. Ως ένα πρώτο βήμα, τους ζητά να την αναζητήσουν και να την βάλουν ψηλά στις προτιμήσεις τους αλλά και στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.

Προβολή στο εξωτερικό

Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, τη Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας. Για την επιμέρους στόχευσή της αξιοποιούνται μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία. Η ψηφιακή διαφημιστική προβολή πραγματοποιείται σε rich media formats σε Facebook, Instagram, YouTube και Verizon και έχει ήδη σημειώσει 2,2 εκατ. impressions και πάνω από 1 εκατομμύριο video views στο YouTube, 10,3 εκατομμύρια impressions και 790 χιλιάδες views σε Facebook και Instagram, ενώ η κάλυψη είναι στους 3 εκατομμύρια χρήστες (reach). Λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η καμπάνια αφορά στην περίοδο Αυγούστου – Οκτωβρίου 2021.

Η στρατηγική της καμπάνιας βασίζεται στις αλλαγές που έφερε η πανδημία της Covid-19 στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις για μη πολυσύχναστους προορισμούς με εύκολη πρόσβαση, στην επιθυμία γνωριμίας και σύνδεσης με τις τοπικές κοινωνίες, όπως και στην ανάγκη κατανάλωσης πρωτότυπου περιεχομένου που προκαλεί θετικά συναισθήματα και αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του δυνητικού επισκέπτη. «Σε μια δύσκολη περίοδο, τόσο για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, όσο και για όλη τη χώρα, εργαζόμαστε ακατάπαυστα έχοντας στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του τόπου μας με καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση και με σημείο εκκίνησης τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της, τους ίδιους τους ανθρώπους της Πελοποννήσου» παρατήρησε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παν. Νίκας.

#pgpartners

#ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο