Επιχειρείν

Ο γαστρονομικός πολιτισμός στο προσκήνιο με συντονιστή την αναπτυξιακή του «Πάρνωνα»

Με επιτυχία και την παρουσία 23 Ομάδων Τοπικής Δράσης (ΟΤΔ), πραγματοποιήθηκε στην Κεντρική Αγορά Τροφίμων Αθηνών, η 3η διατοπική συνάντηση του Σχεδίου Διατοπικής Συνεργασίας «Γεύσεις Ελλήνων Εκλεκτές: Ελληνικός γαστρονομικός πολιτισμός», που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος LEADER/CLLD.

Το σχέδιο, το οποίο συντονίζει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πελοποννήσου «Πάρνωνα Α.Ε, έχει στόχο την προβολή των εκλεκτών ελληνικών προϊόντων και τη σύνδεση της γαστρονομίας με την πολιτιστική κληρονομιά και τον τουρισμό. Το όραμα του έργου είναι να αναδείξει τη σύνδεση της ελληνικής γαστρονομίας με την πολιτιστική ταυτότητα των τόπων, ενισχύοντας την αγροτική οικονομία, την παραγωγή, τη μεταποίηση και τον γαστρονομικό τουρισμό.

Κατά τη διάρκεια της τεχνικής συνάντησης, οι εταίροι επικεντρώθηκαν στον σχεδιασμό των επικείμενων δράσεων του έργου, που σχετίζονται με την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών, τη δημιουργία ταυτότητας και την υλοποίηση δράσεων προβολής του ελληνικού γαστρονομικού πολιτισμού, με κορυφαία στιγμή την πρωτοβουλία Plato’s Plate | Μήνας Γαστρονομικού Πολιτισμού, που θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο 2025 στην Κεντρική Αγορά Τροφίμων Αθηνών (Ρέντη), στην Πτέρυγα Καταναλωτή.

Στη συνάντηση, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Open Farm IKE, συμμετείχαν εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο της αγροτικής ανάπτυξης, της γαστρονομίας και της επιστημονικής έρευνας.

Μήνας γαστρονομικού πολιτισμού

Μια τριών εβδομάδων έκθεση με τη συμμετοχή όλων των συνεργαζόμενων περιοχών, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον γαστρονομικό πολιτισμό των ελληνικών περιοχών, να δοκιμάσουν προϊόντα και να λάβουν ενημερωτικό υλικό.

Παράλληλα με το κλείσιμο της Έκθεσης, στις 30-31 Μαΐου 2025 θα διοργανωθεί διήμερο συνέδριο αφιερωμένο στην ανάδειξή της γαστρονομικής κληρονομιάς της Ελλάδας.
Θεματολογία του ο πλούτος της ελληνικής υπαίθρου, οι προοπτικές των τοπικών εκλεκτών αγροδιατροφικών προϊόντων και η ενίσχυση της σύνδεσής τους με την γαστρονομία, την σύγχρονη επιχειρηματικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια, η ταυτότητα των περιοχών και η ένταξη του πολιτισμού της γεύσης στον τουρισμό.

Παράλληλα θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα του έργου και των δικτυώσεων–συνεργασιών που επιτεύχθηκαν, με την προβολή καλών πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο