Περιφέρεια

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου πρωταγωνίστησε στην 39η PHILOXENIA

Με εξαιρετικά αποτελέσματα και ουσιαστικές συνεργασίες ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, που διοργανώθηκε από τη ΔΕΘ HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με την ΠΕΔ Πελοποννήσου και 12 Δήμους, πραγματοποίησε περισσότερες από 100 συναντήσεις με φορείς και επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε τον τουριστικό της πλούτο μέσα από καινοτόμα και διαδραστικά events. Με πρωταγωνιστές την ιερή ελιά, τη γαστρονομία, τις λεμονιές και τις πορτοκαλιές, τον μύθο, τη θεατρικότητα και τη Μαρία Κάλλας, το περίπτερο της Περιφέρειας εντυπωσίασε τους επισκέπτες.

Παρουσιάστηκαν γαστρονομικές δημιουργίες με προϊόντα ΠΟΠ της Πελοποννήσου, ενώ το memory tree προσέφερε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αφήσουν ευχές και αναμνήσεις. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε το αφιέρωμα στην κορυφαία Ελληνίδα υψίφωνο Μαρία Κάλλας. Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Θάνος Μιχελόγγονας, υπογράμμισε τη σημασία της έκθεσης για την προβολή της Πελοποννήσου ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, τονίζοντας τις στρατηγικές συνεργασίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που ενισχύουν τη δυναμική της Περιφέρειας.

Η Πελοπόννησος, του ιστορικού χθες και του σύγχρονου σήμερα, συμμετείχε στην 39η PHILOXENIA με 12 Δήμους που παρουσίασαν το τουριστικό τους προϊόν και τους στόχους τους, με σημαντικά αποτελέσματα. Όσον αφορά την Κορινθία:

  • Ο Δήμος Κορινθίων: «Η πλούσια ιστορία μας και το μεγάλο brand των Βημάτων του Αποστόλου Παύλου είναι οι βάσεις μας για την τουριστική ανάπτυξη», δηλώνει η αντιδήμαρχος Δήμητρα Τσαλουχά.
  • Ο Δήμος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων: «Αξιοποιούμε θεματικές μορφές τουρισμού όπως ο αθλητικός και ο θερμαλιστικός, ενώ προσελκύουμε επισκέπτες από όλη την Ευρώπη», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Αναστάσιος Σακελλαρίου.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη PHILOXENIA ανέδειξε το δυναμικό και πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της περιοχής. Με κοινή στρατηγική, οι Δήμοι εργάζονται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία ενός ενιαίου, αναγνωρίσιμου τουριστικού brand, καθιερώνοντας την Πελοπόννησο ως κορυφαίο προορισμό στην Ελλάδα και διεθνώς.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο