ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων. Έκκληση για πληρωμή των οφειλών
Να σπεύσουν όσοι οφείλουν στην Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης του Δήμου Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων, να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους, καλεί ο πρόεδρος του Δ.Σ. Δημήτρης Πρωτονοτάριος.
Όπως παρατηρεί, εξαιτίας της ήπιας διαχείριση των οφειλών, από την Δημοτική Επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις όσο και τη δυσχέρεια πρόσβασης στο ταμείο της επιχείρησης, λόγω των μέτρων κατά της διασποράς του Covid-19, μερίδα των καταναλωτών χαλάρωσε μάλλον παραπάνω από ότι θα έπρεπε, έστω να τακτοποιήσει με συνέπεια τις οικονομικές υποχρεώσεις έναντι της ΔΕΥΑ, με αποτέλεσμα τον σημαντικό περιορισμό των ταμειακών διαθεσίμων της.
Ο κ. Πρωτονοτάριος θυμίζει πως η ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων, «από την ίδρυση της το 2004 μέχρι σήμερα είναι μια υγιής επιχείρηση. Δεν οφείλει σε κανέναν προμηθευτή, ασφαλιστικό ή φορολογικό οργανισμό, ούτε σε επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, και έχει μηδενικό δανεισμό». Επομένως, ο πρόεδρος του Δ.Σ. και Δημοτικός Σύμβουλος τονίζει πως είναι χρέος όλων «να συμβάλλουμε για να παραμείνει υγιής».
Με τα έσοδα τα έργα
Ωστόσο, επισημαίνει πως οι μοναδικοί πόροι για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων της ΔΕΥΑ είναι οι λογαριασμοί ύδρευσης και αποχέτευσης και από αυτούς προέρχονται και οι πόροι για την κατασκευή των έργων, όπως και η συμμετοχή της στα συγχρηματοδοτούμενα έργα. «Παρά τη δραματική μείωση των εισπράξεων η ΔΕΥΑ όχι μόνο ανέστειλε αλλά σχεδόν διπλασίασε τον προϋπολογισμό των έργων» συνεχίζει ο κ. Πρωτονοτάριος. Αναφέρει πως το 2020 ξεκίνησε η εκτέλεση έργων συνολικού προϋπολογισμού 550.000 €, με τα φετινά έργα ξεπερνούν ως σήμερα τις 400.000 €, ενώ δημοπρατείται η επέκταση της αποχέτευσης Λουτρακίου με προϋπολογισμό άλλες 400.000 €. Παράλληλα βρίσκονται σε εξέλιξη τρία μεγάλα συγχρηματοδοτούμενα έργα με συνολικό προϋπολογισμό πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.
Με αυτόν τον μικρό απολογισμό, ο κ. Πρωτονοτάριος καλεί τους Δημότες να συμβάλουν στην προσπάθεια της ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, «να παραμείνει υποδειγματική επιχείρηση και να εισέλθει στην ψηφιακή εποχή εξασφαλίζοντας την παροχή ποιοτικού πόσιμου νερού στις μελλοντικές γενιές και παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε όλους τους πολίτες». Παρατηρεί πως δεν είναι επιτρεπτό «μια μικρή μερίδα καταναλωτών, να σταθεί εμπόδιο στην επίτευξη αυτού του στόχου».
Καλεί τέλος όλους όσους έχουν οφειλές στην Δημοτική Επιχείρηση, εντός 20 ημερών να προβούν στην τακτοποίηση των πάσης φύσεως οφειλών τους. Προειδοποιεί πως σε διαφορετική περίπτωση, η επιχείρηση θα αναγκαστεί να προχωρήσει χωρίς άλλη ειδοποίηση στην εφαρμογή του Κανονισμού και την υλοποίηση της 51/4/2018 σχετικής απόφασης του Δ.Σ.