Δήμοι

Δήμος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων. Ηλεκτρονικά ραντεβού για τους δημότες

Ο Δήμος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων ενημερώνει τους δημότες του ότι μέσω διασύνδεσης με την πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών λογισμικού CITIBILL, προσφέρει τη δυνατότητα online αιτήματος ηλεκτρονικού ραντεβού με το τμήμα εσόδων του δήμου που αφορά σε Βεβαιώσεις οφειλής ΤΑΠ και Υπεύθυνες Δηλώσεις τετραγωνικών για ηλεκτροδότηση ακινήτων.

Για να αιτηθείτε ραντεβού, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Δήμου.

2. Από την κατηγορία “Εξυπηρέτηση” στο μενού, επιλέξτε “Ηλεκτρονικά ραντεβού”.

3. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και αιτηθείτε ραντεβού.

Το αίτημα αποστέλλεται στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων και η ενημέρωση της εξέλιξής του θα πραγματοποιηθεί μέσω e-mail.

Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων Γιώργος Γκιώνης τονίζει πως στον Δήμο του εφαρμόζονται οι καινοτομίες που προσφέρει η τεχνολογία με στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των δημοτών, με ταχύτητα και ασφάλεια. Η συγκεκριμένη δράση, σημειώνει ο Δήμαρχος έρχεται να προστεθεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υλοποιούνται από τον Δήμο Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση της γραφειοκρατίας. «Με σχέδιο και πρόγραμμα συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε την ποιότητα των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου μας και διευκολύνουμε την εξυπηρέτηση των συνδημοτών μας» καταλήγει ο κ. Γκιώνης.

Η νέα υπηρεσία e-ραντεβού είναι διαθέσιμη στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου στο link: https://loutraki.gov.gr/en/tmima-esodon-perioysias-tameioy-ilektronika-rantevoy/

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο