Δήμοι

Τακτική επικοινωνία και ενημέρωση των δημοτών ξεκινά η ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων

Μια νέα τακτική, που έχει να κάνει με την δημοσίευση ενιαίων δελτίων νερού, εγκαινιάζει η ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων, μετά τα οξυμένα προβλήματα επάρκειας του προηγούμενου 10ημέρου.

Στο πρώτο δελτίο, που υπογράφει ο Διευθυντής Τάσος Μαστραντωνάκης, διατυπώνονται οι γενικοί κανόνες επικοινωνίας και ενημέρωσης των καταναλωτών, καθώς και η διάκριση των αρμοδιοτήτων του προσωπικού της ΔΕΥΑ, προκειμένου να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση της λειψυδρίας. Για την συνεχή ενημέρωσή τους για την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης των προβλημάτων υδροδότησης, για την αναφορά βλαβών και για τον προγραμματισμό της διανομής του νερού στις διάφορες περιοχές, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στα παρακάτω τηλέφωνα. Για την εξασφάλιση ακρίβειας και αμεσότητας της ενημέρωσης και την αποφυγή λαθών οι καταναλωτές πρέπει να δηλώνουν απαραίτητα τον αριθμό καταναλωτή της παροχής τους και τηλέφωνο επικοινωνίας.

Διάκριση αρμοδιοτήτων

Βασικός όρος για την μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα της ομάδας δράσης κατά της λειψυδρίας είναι η εξασφάλιση της αποκλειστικής απασχόλησης και της προσήλωσης καθενός στα καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε για την τήρηση των παρακάτω:

  • Οι καταναλωτές να αποφεύγουν να απασχολούν τους υπαλλήλους της προηγούμενης παραγράφου με άλλα ζητήματα εξυπηρέτησης για τα οποία μπορούν να απευθύνονται στο λοιπό διοικητικό προσωπικό.
  • Γνωστοποιείται ότι το σύνολο του προσωπικού της Τεχνικής Υπηρεσίας δεν θα απαντά σε τηλεφωνήματα καταναλωτών, καθώς ασχολείται με την αποκατάσταση βλαβών, την εκτέλεση εργασιών διανομής του διαθέσιμου νερού και τον έλεγχο των καταναλώσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό της Τ.Υ. μέσω μηνυμάτων SMS.

«Όπως θα διαπιστώσετε στα επόμενα δελτία το λιγοστό προσωπικό της επιχείρησης συνεχίζει να δίνει την μάχη σε 24ωρη βάση, σε συνθήκες ακραίων θερμοκρασιών με στόχο την εξασφάλιση του νερού για όλους τους καταναλωτές με δίκαιο τρόπο χωρίς διακρίσεις» συνεχίζει ο πρώτο αυτό δελτίο της Δημοτικής Επιχείρησης. Καλεί δε τους πολίτες να σταθούν συμπαραστάτες σε αυτή την προσπάθεια, περιορίζοντας την κατανάλωση νερού αποκλειστικά εντός των οικιών, σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα που αποφάσισε το ΔΣ της ΔΕΥΑΛ. Προειδοποιεί τέλος, πως η ανοχή απέναντι στα φαινόμενα σπατάλης και αλόγιστης χρήσης θα είναι μηδενική.

Τηλέφωνα επικοινωνίας

  • Τηλέφωνο αναγγελίας βλαβών σε 24ωρη βάση: 2744028361. Αρμόδιοι υπάλληλοι: Καμπανός Σπυρίδων – Μάγειρας Αναστάσιος.
  • Δ.Ε. Λουτρακίου – Περαχώρας: 2744069551-2 (ώρες 08:00-15:00). Αρμόδιοι υπάλληλοι: Σκούρτης Ευάγγελος – Σταματελάτου Ασημίνα – Μίχα Ευρυδίκη.
  • Δ.Ε. Αγίων Θεοδώρων: 2741062365 (ώρες 08:00-15:00). Αρμόδια υπάλληλος: Σταφυλά Ιουλία.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο